طراحی اپلیکیشن موبایل

سه شنبه 26 فروردين 1399
10:58
ساناز

گسترش دستگاه های موبایل هوشمند در سطح جهان باعث تغییر رفتار استفاده کنندگان از اینترنت شده است امروزه میزان دسترسی به اینترنت از طریق موبایل نسبت به دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ و کامپیوتر پیشی گرفته و سرعت رشد آن بسیار سریع است و در آینده ای نزدیک بیشترین دسترسی به اینترنت از طریق موبایل ها و تبلت ها خواهد بود همین امر باعث شده تاصاحبان کسب کار که تجربه حضور در بازارهای آنلاین و اینترنت را دارند امروزه نیاز به حضور در بازارهای نوین را احساس کرده اند.همواره جذب بازدید کننده بیشتر در فضای رقابتی و ایجاد برندیگ و پیشی گرفتن از رقبا در تجارت الکترونیک حائز اهمیت بوده است .

اگرچه داشتن سایت واکنش گرا پس از تغییر رفتار استفاده کنندگان از اینترنت با حضور موبایل ها اهمیت پیدا کرد اما آمارها نشان می دهد بیشتر از ۸۰ درصد افراد از طریق نرم افزارهای اختصاصی موبایل به اینترنت دسترسی داشته اند. گرچه تعداد نرم افزارهای موبایل در بازار و تقاضا برای بهتر دیده شدن زیاد است اما یافت شدن بین تعداد زیادی برنامه موبایل بسیار راحت تر از پیدا شدن در میان میلیون ها صفحه وب خواهد بود. همچنین نرم افزار های موبایل اختصاصی طراحی شده دارای کیفیت بسیار بالاتری نسبت به موبایل سایت ها بوده و تجربه کاربری بهتری را برای استفاده کنندگان نهایی به ارمغان می آورد.


برنامه نویسی نرم افزارهای موبایل یکی از تکنولوژی های نو ظهور و مناسب برای برندینگ و افزایش خدمات بیشتر به مشتریان و حفظ آنان و پیشرو بودن در میان رقبا خواهد بود. موبایل های هوشمند حضور همیشگی در کنار کاربرانشان دارند و در طول روز با آنها خواهند بود. قرار گرفتن در این فضای شخصی و محرمانه کاربران برای تجارت امروز اهمیت زیادی دارد.

با طراحی اپلیکیشن موبایل قادر خواهید بود:

  • ارتباط دوسویه قوی با مشتری داشته باشید
  • در میان رقبا بهتر از پیش دیده شود
  • راه های جدید و آسان تر ارائه خدمات برای مشتری فراهم کنید.
  • در فضای خصوصی آن ها حضور همیشگی داشته باشید.
  • در بازار رقابتی از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • کیفیت کاربری بی همتا نسب به موبایل سایت ها برای مشتریان فراهم نمایید.
  • راه های ارتباطی خود را افزایش دهید.
  • برند خود را بیشتر از پیش مطرح کنید.

چگونه برنامه‌ام را در بازار قرار دهم؟

برای عرضهٔ برنامه های اندرویدی در بازار چه باید کنیم .

چگونه برنامه ام را در بازار قرار دهم؟

برای عرضهٔ برنامه های اندرویدی در بازار مراحل زیر راباید اقدام کنید :

۱- آدرس ایمیلی که می خواهید با آن به عنوان توسعه دهنده ثبت نام کنید را در این صفحه وارد نمایید: https://cafebazaar.ir/login/?l=fa

لینک ورود به حساب کاربری به ایمیل شما ارسال خواهد شد. لطفاً صندوق ورودی یا پوشهٔ هرزنامهٔ ایمیل خود را بررسی نموده و روی لینک ارسالی کلیک نمایید.

۲- پس از ورود به حساب خود، مراحل ثبت نام به عنوان توسعه دهنده را تکمیل فرمایید:

https://cafebazaar.ir/developers/signup/agreement/?l=fa

برای ثبت نام به عنوان توسعه دهنده لازم است تا مبلغ ۴۰۰.۰۰۰ ریال سالانه به کافه بازار بپردازید. لطفا پیش از ارسال برنامه سند «راهنمای انتشار برنامه ها» را مطالعه فرمایید.

۳- پس از تایید مشخصات شما به عنوان توسعه دهنده (حقیقی یا حقوقی)، قادر خواهید بود از طریق پنل توسعه دهندگان به ارسال برنامه بپردازید. برنامه پس از بررسی، در صورتی که با قوانین بازار مغایرت نداشته باشد منتشر خواهد شد.

در صورتی که تمایل به انتشار برنامهٔ غیررایگان یا با پرداخت درون برنامه ای دارید، بازار برنامه های شما را برای فروش عرضه می کند، ٪۳۰ توسط بازار کسر می شود و باقی متعلق به شماست. این مبلغ در صورتی که بالای ۵۰ هزار تومان باشد در پایان هر ماه و به فاصله حداکثر ۵ روز کاری به شبای معرفی شده توسط شما واریز می گردد.

توافق همکاری شما در کافه بازار طی قراردادی که هنگام ثبت نام به عنوان توسعه دهنده تأیید کرده اید انجام شده است. هدف این سند کمک به شما برای آشنایی با قوانین تولید برنامه ها در کافه بازار است و نه اصلاح، حذف ماده یا شرطی در قرارداد مذکور یا هر قرارداد دیگری که ناظر بر همکاری و تعامل بازار با شماست.

این سند در حال توسعه است و با توجه به تغییر شرایط، ممکن است هر زمانی قوانین جدیدی به آن اضافه شود یا تغییراتی داشته باشد. این تغییرات ممکن است شامل حال برنامه های شما نیز در آینده شود. لطفاً این سند را گهگاه مرور کنید؛ چرا که شما با انتشار برنامهٔ خود در بازار، این قوانین را پذیرفته اید. در صورت بروز تخلف از سوی شما، بازار هیچگونه الزامی برای ارسال تذکر پیش از برخورد با تخلف ندارد.

محتوای برنامهٔ شما قابل قبول و قابل انتشار است؟

برنامهٔ شما امن بوده و اطلاعات اضافی جمع آوری نمی کند؟

روند رسیدگی به تخلف ها چگونه است؟

برنامهٔ شما کیفیت لازم برای انتشار را داراست؟

شما به درستی از روش های درآمدزایی در برنامه خود استفاده نموده اید؟

قوانین جدید و تغییرات قوانین بازار کدامند؟

برنامهٔ شما همان است که ادعا می کنید؟

برای موفقیت برنامه از روش های منصفانه استفاده کرده اید؟

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ، طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز



[ بازدید : 327 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته تی وی تی / دوربین هایک ویژن / نصب دوربین مداربسته
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / صنعت امنیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]